Навигатор

Порт

Порт (192)

В рамках підготовки матеріалу "Чому порти Азовського моря втрачають великі судна?" журналісти Громадського направили запит в Адміністраці. морських портів України із запитанням, чому не відбувається днопоглиблення в портах Азовського моря, що вже призвело до зменшення осадки суден у Маріупольському МТП? Відповідь АМПУ опублікувало на своєму офіційному сайті.

У жовтні цього року над суднохідним Керч-Єнікальським каналом підняли сталеву автодорожню арку — елемент Керченського мосту, який зводить російська влада. Це обмежило габарити суден, які заходять в Азовське море. Як наслідок — вантажопотоки в українські порти Маріуполя та Бердянська скоротилися. Водночас російські порти майже не зазнали втрат, адже їх зазвичай використовують судна менших габаритів. Отже, чи справді тільки міст заважає великим суднам заходити в азовські порти — з’ясовувало Громадське.

З 4-го грудня ДП “БМТП” переходить на неповний робочий тиждень. Відповідне рішення ухвалили виходячи з прогнозованих показників вантажообробки в грудні та очікуваних доходів. Рада порту затвердила відповідне рішення.

Страница 1 из 28

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX