Проблема полягає в тому, що для розвантаження суден, зафрахтованих Unifeeder, рідко наймають докерів і всі роботи виконують члени екіпажів цих суден.
Незважаючи на те, що капітанам виписували попередження з вимогою припинити подібну практику, в ITF вирішили провести цю акцію протесту.
Віце-голова секції докерів ITF Торбен Сібольд зазначив:
Ми намагалися вести конструктивний діалог з Unifeeder про розвантаження судів, але вони зайняли жорстку позицію з цього питання і не хочуть прислухатися до нашої думки. Компанія просто« встала в позу», не залишивши нам інших варіантів боротьби за свої права. Нашою акцією ми сподіваємося показати не тільки датської, а й компаніям в усьому світі, що потрібно поважати докерів і дозволяти їм виконувати свою роботу. Ми сповнені рішучості і не відступимо, поки не доб'ємося свого.