Навигатор

×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID: 484

Інфраструктурні проблеми морської галузі обговорили на виїзному засіданні комітету Асоціації портів України в Бердянську

У четвер, 21 липня, в Бердянському морському торговельному порту відбулось виїзне засідання комітету по взаємодії з суміжними видами транспорту Асоціаці портів України. Участь у виїзному засіданні взяли представники Бердянського, Маріупольского, Октябрського, Ізмаїльського портів та заступник генерального директора Асоціації портів України «Укрпорт» Віктор Ільїн. Ключові питання – днополиблювальні роботи, залізничне сполучення портів Азовського моря та Дніпро-Бузького каналу, оптимізація фітосанітарного та радіологічного контролю в портах.

 

Микола Ільїн, як голова комітету по взаємодії з суміжними видами транспорту, галузей промисловості, державних органів і громадськими організаціями Асоціації морських портів України та очільник Бердянського морського торговельного порту в своєму виступі окреслив ці дві ключові проблеми сьогодення багатьох портів.

Для Бердянська проблема замулення причальної лінії акваторії порту на сьогодні є однією з найбільш серйозних. Микола Ільїн вчергове висловив стурбованість, що вже у вересні заявлена глибина 7,7 м може бути знижена на 50 см. Щодо пропускної спроможності залізниці, то станція Бердянськ розрахована на 200 вагонів на добу. Через системні проблеми на «Укрзалізниці» цей показник знаходиться на рівні 130 вагонів за добу, що негативно відбивається на ритмічній роботі порту.

- Ми постійно акцентуємо увагу міністерства інфраструктури, АМПУ та Укрзаліниці на цих двох ключових проблемах. Однак, на сьогодні реальних кроків по їх вирішенню ми, поки що не бачимо. Ми пропонували закупити чотири нових тепловози для підвищення рівня залізничного сполучення з Бердянськом, пропонували електрифікувати гілку до Бердянська від станції Камиш-Зоря, проте чули одну відповідь – «Укрзалізниця» не має коштів для реалізації запропонованих пропозицій. Ми продовжуватимемо піднімати ці питання і закликаємо Асоціацію портів України підтримати нас, - зазначив в своєму виступі Микола Ільїн.

Начальник Бердянської філії АМПУ В’ячеслав Резніков відповідально запевнив присутніх, що Адміністрація морських портів України до вересня включно здійснить днопоглиблювальні роботи вздовж причальної лінії БМТП і не допустить зниження заявленої глибини на 50 см.

Зі слів виступаючих найбільш гостро у них стоїть проблема залізничного сполучення. Військові дії на Донбасі унеможливили функціонування гілки Ясинувата – Донецьк – Маріуполь. Всі вантажі до Маріуполя проходяться через Комиш-Зорю – Волноваху – Маріуполь. На рівні міністерства інфраструктури триває активне обговорення перспективи відновлення якісного залізничного сполучення з Маріуполем. Розроблено проект створення роз’їздів та збільшеня кількості локомотивів на цьому відрізку, що дещо пожвавить рух

 В Ізмаїльському порту, як і в Бердянську, ключовими проблемами є замулення акваторії порту та невелика швидкість руху поїздів на 250-кілометровому відрізку Одеса-Ізмаїл, де місцями вона складає 12-15 кіломтрів на годину. Необхідність проведення дно заглиблювальних робіт тут назріла давно. Октябрський порт жодних проблем із замуленням каналів не має. Необхідність вдосконалення автомобільного та залізничного сполучення – ключові питання для порту Октябрський.

Всі озвучені проблеми на виїзному засіданні комітету Асоціації морських портів України внесені до протоколу засідання, який передадуть до «Укрпорту» та профільного міністерства.

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX