Навигатор

Круглий стіл «Майбутнє українських портів – погляд зсередини»: фахова оцінка керівника Бердянського порту Миколи Ільїна

25-го травня в Одесі відбувся круглий стіл «Майбутнє українських портів – погляд зсередини», в якому взяли участь практично всі керівники портової галузі України, експедитори та представники стивідорних компаній. Бердянський морський торговельний порт представляв виконуючий обов’язки директора підприємства Микола Ільїн.

Основна тема – майбутнє та перспективи морської галузі в умовах глобальних економічних викликів. Найбільш актуальна проблема для українських портів – це 75-ти відсоткова система оподаткування прибутків, яка ставить на межу виживання прибуткову галузь. Абсолютна більшість учасників круглого столу були єдині в даному питанні – подібна система відрахувань до бюджету є «геноцидом державних підприємств».

 

Фахівці морської галузі дали оцінку новому складу міністерства інфраструктури. Керівництво державних портів серйозно занепокоєно відсутністю серед профільних заступників міністра фахівця морської галузі. В умовах кризи, втрати Україною статусу транзитної держави та спаду виробництва вітчизняних товарів, керівники морських портів прагнуть бачити перспективи розвитку підприємств та всього сектору.

Більшість учасників зібрання також були єдині у висловлюваннях, щодо приватизації державних портів. На сьогодні морська галузь є абсолютно прибутковою, підприємства, які демонструють високі економічні показники, в тому числі і Бердянський морський торговельний порт, виступили проти приватизації. В умовах кризи та війни успішне проведення процедури продажу державних підприємств викликає серйозне занепокоєння. З метою збереження потужного промислового комплексу бердянські портовики готові взяти в оренду чи концесію підприємство власними силами.

 

Чимало нарікань керівництво державних портових операторів висловило на адресу Адміністрації морських портів України.

В Бердянську одна з ключових проблем взаємодії БМТП та АМПУ полягає в проведенні днозаглиблювальних робіт. При необхідних 7,8 м глибини акваторії порту, на сьогодні цей показник становить 7,4 м. На думку керівництва бердянського порту першочерговою мала б бути розчистка дна поблизу причальної лінії, наступним етапом – акваторії. Однак, пріоритети державне підприємство і АМПУ розставляють по-різному. Проблема з проведенням днозаглиблювальних робіт гостро стоїть не тільки в Бердянську, а й в інших портах.

 

За підсумками круглого столу спеціалісти визначили ключові проблеми морської галузі і висловили своє бачення шляхів їх розв’язання. Фахівці своє слово сказали – черга за міністерством.

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX