Перспектива приватизації ефективного, стабільного працюючого підприємства, яке навіть в умовах кризи систематично демонструє високі показники, викликає серйозні занепокоєння трудового колективу і пересічних мешканців Бердянська. Своє бачення процесу приватизації морських портів України розповів Микола Ільїн місцевим журналістам.
Після розподілу майна і повноважень між державними портами та Адміністрацією морських портів України, відповідно до Закону України "Про морські порти", на всіх підприємствах галузі спостерігаються міжусобні конфлікти. Бердянський морський торговельний порт не став виключенням. Існує цілий ряд притензій до адмінстрації портів від керівництва БМТП.
Незважаючи на економічну кризу в державі, систематичні конфлікти з Адміністрацією морських портів Бердянський морський торговельний порт працює стабільно і систематично виконує поставлені плани. Так, за результатами першого кварталу план було виконано на 105%, до бюджетів всіх рівнів перераховано 59,5 млн. гривен.
За підсумками національного морського рейтингу Бердянський порт отримав одразу три нагороди.
Бердянський морський торговельний порт протягом всієї своєї історії був визначальним в розвитку Бердянська. Систематичні багатомільйонні перерахування до місцевого бюджету, сьогодні дозволяють констатувати, що і в ХХI столітті БМТП залишається містоутворюючим підприємством. Керівництво і співробітники порту, традиційно, не лише стабільно поповнюють міську скарбничку, а й беруть активну участь у суспільному житті міста. Ці пріоритети залишаються незмінними. Однак, міська влада, чомусь не виявляє особливої зацікавленості у реалізації спільних з Бердянським портом суспільних проектів.