Навигатор

×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID: 484

Порти Азовського моря повертають конкурентні переваги

Порти Азовського моря повертають конкурентні переваги не дивлячись на наближеність до зони проведення антитерористичної операції.  Про це повідомляє офіційний сайт Міністерства інфраструктури України.

Так, в Маріупольському та Бердянському морських портах ведуться роботи з експлуатаційного днопоглиблення силами підрядника — компанії «Техморгідрострой Миколаїв» (земснаряди «Severodvinskiy» і «Milford»). Станом на 1 декаду липня в акваторії Маріупольського порту виконані роботи обсягом 680 тис. м куб. Всього в ході робіт, які триватимуть 16 місяців, буде вилучено близько 4 мільйонів куб.м грунту. Таким чином буде забезпечено підтримку глибин, необхідних для маневрування в морських портах.

У Маріупольському порту в 2016 році буде вилучено 1 млн 370 тис.м куб. На 2017 рік -заплановано —903 тис.м куб. У Бердянському порту за 2016 рік вилучено 842 тис.м куб. Плани на 2017 рік —853 тис.м куб.

Вартість робіт згідно з процедурою закупівлі склала 712,18 мільйонів гривень. Відповідний договір з підрядником було укладено 11 березня 2016 року.

Минулорічний договір з проведення днопоглиблювальних робіт передбачав обсяг днопоглиблення в обсязі 2 млн200 тис.м куб. (В акваторії і на підхідному каналі Маріупольського порту —800 тис.м куб, Бердянського ?1 млн 400 тис.м куб.).

Нагадаємо, в серпні 2015 року прохідне осідання в Маріупольському морському порту знизилося до небезпечних 7,2 метрів, що разом з порушеним залізничним сполученням загрожувало як роботі порту, так і роботі металургійних комбінатів. А значить — під загрозою були робочі місця портовиків, податкові відрахування до бюджетів усіх рівнів. Аналогічна ситуація склалась і в Бердянському порту, особливо загрозливою вона є біля причалів, де поглиблювальні роботи не здійснювались кілька років. Відповідні побоювання висловлювалися неодноразово профільним комітетом Верховної ради України.

«Днопоглиблення в Азовському регіоні, мабуть, найскладніший напрям роботи АМПУ. Близькість до лінії фронту, складність технічних робіт, особливості грунтів … Але в цьому і ключові компетенції нашого підприємства — акумулювання коштів портових зборів, що збираються АМПУ, для підтримки паспортних глибин. Без проведення цих робіт, враховуючи логістичні обмеження зруйнованої ділянки залізниці, важко було б говорити про розвиток всього цього регіону»,— підкреслив голова ДП «АМПУ» Андрій Амелін.

Про складну і забюрократизовану процедуру проведення державних закупівель говорять численні факти скасування торгів. Так, були скасовані закупівлі з проведення робіт з експлуатаційного днопоглиблення в Ізмаїльському порту (в листопаді 2015 року,в березні і червні 2016 року) через неправильне оформлення документів учасниками. За портам «Миколаїв» та «Октябрьск» торги не відбулися у червні 2016 року через відсутність учасників.

Вся діяльність Адміністрації морських портів — абсолютно прозора в рамках профільного законодавства. Так, з усіма результатами процедур закупівель можна ознайомитися на сайтах https://tender.me.gov.ua або https://prozorro.gov.ua/.

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX