Навигатор

Портова дюжина: які інвестпроекти будуть реалізовані командою Райвіса Вецкаганса

На зустрічі з бізнесом керівник Адміністрації морських портів України вітається з усіма українською та каже, що це єдине, що він вивчив за 2 місяці. На решту немає часу, багато роботи - зазначає Райвіс Вецкаганс.

Як повідомляє ЦТС, на презентації, де вперше за останні роки назбиралося так багато представників бізнесу, Р. Вецкаганс представив свою нову команду і пріоритетні цілі роботи на поточний рік. Також були представлені 12 інфраструктурних проектів, більшість з яких АМПУ має намір реалізувати до кінця 2018 року.
Побудувати причал для Бруклін-Київ, провести днопоглиблення для МВ Карго, закінчити контейнерний термінал на Карантинному молу в Одесі - проекти, які раніше були призупинені, АМПУ зобов'язується виконати вже в найближчі строки. Ще чотири проекти в порту Чорноморськ і два в Маріупольському порту.
Ринок уже неодноразово висловлювався про те, що на рахунках АМПУ зосереджені величезні кошти, які не витрачаються за призначенням. Так, за результатами діяльності АМПУ в 2016 році, було освоєно всього 25% (650 млн. грн) капінвестицій від планового обсягу (2,5 млрд грн). У цьому році в АМПУ ситуацію мають намір виправити.

На порядку денному наступні проекти:

ДП МТП Південний

Завершення програми днопоглиблення та доведення глибин до 21 м на морському підхідному каналі та внутрішніх водних підходів. Запланований обсяг днопоглиблення на 2017 р - 1 765 тис. м. куб., На 2018 г. - 1 678 тис. м. куб. Термін реалізації проекту 2013-2018 р.р., а обсяг інвестицій - 1,89 млрд грн. Порт Південний на сьогоднішній день є єдиним портом в Україні, який може обробляти біля причалу з повним завантаженням судна типу Capesize (DWT 180 тис.т.). В результаті реалізації проекту та доведення глибин на підхідному і внутрішньому каналах до 21 м. будуть значно розширені можливості порту щодо безпечного приймання та обслуговування великовантажних судів (розрахункове судно СН-200).

Відзначимо, що заплановані роботи є продовженням проекту днопоглиблення, що реалізується в порту з 2012 року, його метою є досягнення глибини в 21 метр на підхідному каналі та 19 метрів біля причалів №№ 5,6. Виконане раніше днопоглиблення дозволило з червня 2014 року в експериментальному режимі оголосити осадку для судів, оброблюваних на причалах № 5 і № 6 (портового оператора ДП МТПЮ) в 18,5 метрів.



МВ Карго

Протягом двох років (2017-2018 р.р.) АМПУ має намір реалізувати проект спільно з компанією МВ Карго, яка вже почала будівництво зернового терміналу в порту Південний. АМПУ зі свого боку зобов'язана створити підхідний канал до нового причалу №25. Обсяг днопоглиблювальних робіт складе 4,4 млн м. куб. Глибина каналу - 16 м. Вартість проекту створення водних підходів до причалу - 1,4 млрд грн.

Контейнерний термінал на Карантинному молу

Будівництво контейнерного терміналу на Карантинному молу триває вже вісім років. Компанія ЦПК України реалізує проект потужністю 600 тис. TEU. Початок будівництва терміналу припав якраз на пік контейнерного обороту в портах України, зараз же контейнерні потужності в портах простоюють. Разом з тим для АМПУ це один з найдорожчих проектів - 5,1 млрд грн. Серед основних показників проекту: намив території 19,3 га, довжина причальної лінії - 650 м, довжина хвилерізу - 900 м, глибина біля причалів - 15 м. Проект мають намір закінчити в 2018 р.



 

Причал для Бруклін-Київ

Ще один довгограючий проект - будівництво причалу в Одеському порту для компанії Бруклін-Київ. Його планують закінчити вже в поточному році і в результаті реалізації розраховують на додатковий вантажопотік в 4 млн т. і можливість обслуговувати судна типу Panamax з осадкою до 11,5 м. Загальний обсяг інвестицій в проект - 422,4 млн. грн.


Реконструкція причалу "Металзюкрейн"

В Одеському порту заплановано реконструкцію причалу №7 довжиною 357,4 м, глибиною 11,5 м. Вартість проекту 1 млрд грн. Він реалізовується для компанії "Металзюкрейн", яка запланувала будівництво зернового терміналу в тилу причалу потужністю 1000 т / год і орієнтовною вартістю 40 млн дол., а також збільшення вантажообігу на 2 млн т. Закінчити проект повинні до 2019 р.


Майдан "Лиманчик-2"

Перспектива цього проекту сама довгострокова - 2021 рік. АМПУ повинна розробити передпроектні прорахунки будівництва ділянки обробки контейнерів і легкої колісної техніки Одеської філії ДП АМПУ з виїздом на окружну дорогу. Кількість місць для зберігання контейнерів - 2016 од., місць зберігання колісної техніки - 1480 од. В результаті реалізації очікується забезпечення можливості заїзду вантажного автотранспорту на територію Одеського морського порту без вмкористання послуг "Євротермінал". Вартість - 250 млн грн.


Порт Чорноморськ

У порту Чорноморськ до 2019 року мають намір реалізувати відразу чотири проекти. Загальна вартість цих проектів - 1,67 млрд грн. Зокрема, днопоглиблення операційної акваторії до 15 м, загальним обсягом 2539, 450 тис. м. куб. (Вартість - 772,7 млн. грн). Провести днопоглиблювальні роботи на підхідному каналі до 16 м. Реалізувати цей проект мають намір вже в цьому році. В результаті, це дасть можливість постановки до причалів балкерів DTW 80 т і контейнеровозів класу Post Panamax Plus (вартість - 115,3 млн. грн). Також запланована реконструкція гідротехнічної частини причалу №1, що передбачає посилення лицьовій шпунтовой стінки причалу і реконструкція гідротехнічної частини причалу №2, що має на увазі винесення лінії кордону причалу на 1,75 м в сторону акваторії.


 
Маріупольський порт

У Маріупольському порту буде реалізовано два проекти по реконструкції причалів №3 і №4. Обидва проекти мають на увазі збільшення проектної глибини біля кордонів причалу до 9,75 м і навігаційної глибини до 8,60 м, яка забезпечить прийом суден з осадкою до 8 м. За причалу №3 на 2017 році заплановано проектні роботи, завершення проекту - в 2019 р. Причал №4 буде завершено в 2018 р. Загальна вартість двох проектів - 263 млн. грн.

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX