Навигатор

×

Предупреждение

JFolder: :files: Путь ведёт не к каталогу. Путь: /home/tutmitykin/domains/portinfo.com.ua/public_html/images/gallery/25.10.16.
×

Внимание

Плагин не может найти папку изображений. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/gallery//25.10.16.

Портовики України захищають інтереси державних підприємств перед Кабміном (+ відео)

Порти України продовжують боротьбу проти кабальної системи оподаткування державних підприємств. Нагадаємо, з 1-го січня поточного року податки для державних підприємств зросли з 30% до 75%, за умови сплати інших відрахувань більше 90 відсотків чистого прибутку перераховуються державі. За таких умов порти не здатні інвестувати кошти в ремонт обладнання, реконструкцію об’єктів портової інфраструктури, що поступово призведе до занепаду морської галузі. 24-го жовтня профспілкові організації морських портів України провели акцію протесту під стінами Кабінету міністрів (другу в цьому році). Вимога портовиків – знизити відсоток оподаткування державних підприємств.

Голова профспілки морської галузі України Михайло Кірєєв, виступаючи перед портовиками під стінами Кабінету міністрів України наголосив: профспілки виступають, щоб в середу на засіданні Уряду було включено питання про зниження відсотку відрахувань чистго прибитку державних підприємств з 75% - до 30%.

В особистій розмові з Михайлом Кірєєвим Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман пообіцяв розібратись в даному питанні, а міністр інфраструктури Володимир Омелян, зі свого боку, запевнив, що всіляко підтримує ініціативу портовиків і захищатиме їх інтереси на засіданні Кабміну.

Вимоги портовиків передали до Кабінету міністрів. Мітингарі розраховують, що їх вимогу почують. Ефективність роботи морських портів державного форми власності щодня демонструють колективи підприємств, зокрема співробітники Бердянського морського торговельного порту.^

- Бердянський порт – це 1150 співробітників. Ми за вісім місяців цього року відрахували 251 млн. грн. Якщо підприємство виживає, необхідно піти по наступному шляху – обезголовити його. Тобто, позбавити його спеціаліста, професіонала, який 23-го червня 2015 року переміг в конкурсі, який оголошувало міністерство на заміну вакантної посади. У нас півтора року начальник перебуває в якості виконуючого обв’язки! Скільки це може тривати? – наголосила помічник голови профспілкового комітету БМТП Олена Сердюк.

Інженер з розвитку вантажопотоків БМТП Олександр Глущенко наголосив, що 75-ти відсоткова система оподаткування державних підприємств не залишає перспектив для розвитку і, безумовно, в таких умовах державні портові оператори будуть приречені на програш в конкуренції з приватними структурами.

Невдоволення кадровою політикою міністерства висловили представники Бердянського і Маріупольського морських торговельних портів. На сьогодні 10 директорів українських портів перебуваються у статусі виконуючих обов’язки, це, на думку портовиків, є додатковим важелем впливу на очільників підприємств. Співробітники Маріупольського порту навіть не володіють інформацією, хто подав документи на конкурс з визначення директора ММТП.

Портовики розраховують, що їх акція дасть позитивний результат і державні керівники звернуть увагу на проблеми морської галузі і сприятимуть їх вирішенню.

 

{gallery}/25.10.16.{/gallery}

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX