На території вантажного району керівника порту очікувало близько сотні співробітників з одним запитанням: коли порт почне працювати в звичному режимі? Перед обговоренням порядку денного зустрічі, з виробничими питаннями порядку завезення зернових вантажів до БМТП до Богдана Бабця звернулась представник фірми ПКЛ-Сервіс Оксана Нікітіна, яка через державного портового оператора відправляє зернові вантажі. Після тривалої дискусії було досягнуто домовленість, що всі неузгоджені питання будуть вирішені і відповідним чином задокументовані.
Подальші перспективи роботи підприємства обговорили на раді бригадирів та засіданні профспілкового комітету. Перспективи по вантажообробці на вересень окреслив начальник комерційного відділу Сергій Онуфрієнко.
За словами в.о. директора Богдана Бабця існує усна домовленість з директором Метінвесту про відновлення первалки металу через Бердянський порт. Будівництво Керченського мосту, якщо не буде продовжено до жовтня, не позначиться на вантажообробці металевої продукції, оскільки впродовж місяця йде накопичення судових партій. Крім того існує ряд домовленостей з іншими фірмами, відзначив Богдан Бабець.
Також керівник порту анонсував ймовірність відправлення через Бердянський морський торговельний порт продукції запорізького підприємства “Мотор Січ”. Підсумковим результатом роботи має бути прибуток підприємства. Однією з причин, які накалили обстановку в колективі стали нові кадрові призначення в керівному складі підприємства. Враховуючи перспективи роботи на вересень члени профспілкового комітету підтримали резолюцію, яку озвучив Василь Гривко.