Навигатор

Представники Міністерства фінансів США ознайомились з проблемами порту Бердянськ (оновлено)

13-го серпня до Бердянського порту завітала делегація Міністерства фінансів та посольства США, щоб всебічно проаналізувати існуючі проблеми порту. Було проведено дві наради. Керівництво ДП «БМТП» та БФ АМПУ спільно з портовими операторами, які працюють на території порту, детально розповіли про основні труднощі, які доводиться долати приватним стивідорам і державним підприємствам в результаті зведення Керченського мосту. На другій нараді з керівництвом Придніпровської філії Укрзалізниці обговорили інфраструктурні проблеми доставки вантажів.

В складі делегації США - радники з питань інфраструктури, управління технічної допомоги Міністерства фінансів США Адам Вайтмен та Джон Арнольд, а також третій секретар Посольства США Валерія Солано. Так, Адам Вайтмен підкреслив, що департамент Мінфіну США співпрацює з понад 70-тю країнами світу, особливе місце серед них посідає Україна. Наразі радники з питань інфраструктури вивчають ситуацію в Приазов'ї – 12-го серпня делегація відвідала Маріуполь, після чого завітала до Бердянська. Високоповажну делегацію цікавило, як проходять судна Керч-Єнікальський канал і фінансові показники порту.

Заступник начальника Бердянської філії АМПУ Віталій Бур'ян коротко охарактеризував особливості порту, виробничі потужності та специфіку вантажів. Більш детально про економічну ситуацію у зв'язку з будівництвом Керченського мосту охарактеризував керівник ДП “БМТП” Олександр Трощенков, оскільки саме державний порт поніс найсуттєвіші збитки у зв'язку з ситуацією в протоці. Так, за минулий рік втрати ДП “БМТП” склали 4,6 млн. доларів США. Порт втратив традиційні вантажі — метал та глину. Обробку будівельних матеріалів в цьому році вдалось відновити на 50% від минулорічних обсягів, виробники металопродукції переорієнтувались на порти Чорного моря. Завдяки диверсифікації вантажів, вдалось залучити комплекти вітроенергетичних установок General Eectric – в минулому році успішно опрацьовано 26 комплектів, в поточному році також перевантажено 26 комплектів, а в перспективі ще 27 комплектів.

Представники приватних портових операторів, які працюють в Бердянському порту, також відзначили, що у зв'язку із минулорічними затримками суден, які сягали декількох тижнів на вхід, а потім на вихід з протоки, транснаціональні трейдери втратили інтерес до портів Азову. Однак, враховуючи аграрну специфіку регіону та стабільний попит на зерно, фірми працюють успішно і навіть розраховують збільшити цьогорічні показники перевалки зернових вантажів.

По завершенні наради з портовими операторами, члени делегації поспілкувались з керівництвом Придніпровської філії Укрзалізниці та представниками акціонерного товариства, після чого оглянули виробничі потужності порту.

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX