Навигатор

×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID: 484

Приватизація, інвестиційний клімат, будівництво зернового терміналу та обмін досвідом з польськими колегами – ключові тези прес-конференції Миколи Ільїна

Під час зустрічі з журналістами Бердянська керівник Бердянського морського торговельного порту Микола Ільїн спільно з головним інженером підприємства Віталієм Гуренко розповіли про результати відрядження до польського міста-порту Гданськ, а також Микола Ільїн відповів на запитання щодо ключових проблем та перспектив розвитку бердянського порту.

Система оподаткування державних портів та перспектива приватизації – найактуальніші теми портового співтовариства України

Існуюча система оподаткування – відрахування 75% прибитку, поступово призведе до занепаду всієї морської галузі. Ми виступали і виступаємо проти такої політики уряду. Державна форма власності – найефективніша в сучасних умовах для Бердянського морського торговельного порту, - переконаний Микола Ільїн. Ми стабільно поповнюємо державний та місцевий бюджети, запроваджуємо високі соціальні стандарти для співробітників підприємства, до того ж в нинішніх умовах немає інвестора здатного запропонувати реальну ціну за Бердянський порт і, який зможе зберегти весь майновий комплекс.

Сучасний польський порт Гданськ – приклад успішної моделі реформування морської галузі

Керівник Бердянського морського торговельного порту Микола Ільїн спільно з головним інженером підприємства Віталієм Гуренко з робочим візитом відвідали польський порт – Гданськ. За своїми природно-кліматичними умовами він має багато спільного з Бердянськом. За останні 20 років підприємство вдалось успішно реорганізувати в один з найпотужніших портів Балтійського моря з сучасними засобами переробки вантажів.

Після реформування морської галузі, в Польщі створено максимальні умови для інвестування в морську галузь. Польські та іноземні стивідорні компанії - приватні структури, що працюють на окремих вантажних районах, а державні адміністрації портів володіють землею і акваторією. Однак, в процесі приватизації законодавцем були передбачені всі вимоги для захисту інтересу держави і співробітників підприємства. Так, в цих приватних компаніях 25% акцій передані трудовому колективу, що було гарантією збереження робочих місць. Міська адміністрація і державна влада всіляко сприяють розвитку порту і працюють в єдиній зв'язці з його керівництвом, - відзначив Микола Ільїн.

 

 

Бердянський порт державної власності готовий приймати іноземні інвестиції

Ми готові запропонувати інвесторам вкладати кошти в два причали. Однак, в нинішніх умовах, жодна серйозна компанія не погодиться фінансувати проекти, коли збудувавши новий причал вони будуть змушені, у відповідності до законодавства, передати його до державної власності. Держава має створити максимально сприятливі умови для притоку інвестицій, - переконаний Микола Ільїн.

Бердянський морський торговельний порт готовий інвестувати 10 млн. доларів в будівництво зернового терміналу


Інвестиційний проект з будівництва зернового терміналу внесено в фінансовий план підприємства на 2017-й рік. Нагадаємо, в цьому році екс-Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк своїм прямим розпорядженням заборонив будівництво терміналу в Бердянському порту. Микола Ільїн налаштований продовжувати боротьбу за реалізацію вигідного проекту і врешті домогтися дозволу Кабміну, враховуючи, що БМТП має 10 мільйонів доларів власних коштів для будівництва зернового терміналу.

Економічне піднесення БМТП останніх років – результат копіткої праці співробітників підприємства


Закиди, що виключно військові дії на Донбасі сприяли економічному піднесенню Бердянського порту – спроба нівелювати визначні трудові досягнення бердянських портовиків, переконаний Микола Ільїн.

Коли перед Бердянським портом постала необхідність перевалювати вантажі, обсяги яких значно перевищують пропускну спроможність підприємства, ми доклали максимум зусиль, щоб залучити до робочого процесу техніку з інших портів, налагодити ефективну роботу існуючого обладнання. Співробітники підприємства працювали в декілька змін, продемонструвавши високий професіоналізм та відданість справі. Визначні досягнення Бердянського порту стали можливими виключно завдяки ефективній праці кожного окремого співробітника, - резюмував Микола Ільїн.

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX