Навигатор

×

Предупреждение

JFolder: :files: Путь ведёт не к каталогу. Путь: /home/tutmitykin/domains/portinfo.com.ua/public_html/images/gallery/17.01.17.
×

Внимание

Плагин не может найти папку изображений. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/gallery//17.01.17.

В Бердянському порту намагаються врегулювати взаємовідносини з приватними портовими операторами

16-го січня відбулось засідання Ради порту, на якому приватні портові оператори, Бердянська філія Адміністрації морських портів України та Бердянський морський торговельний порт обговорили порядок використання об'єктів портової інфраструктури.

Після реформування в портовій галузі України в 2013-му році території українських портів були розподілені між двома державними підприємствами — самими портовими операторами та новоутвореною Адміністрацією морських портів України. Територія БМТП, відповідно, також була розділена — частина інфраструктури перейшла на баланс філії АМПУ, частина залишилась в БМТП. На сьогоднішній день на території Бердянського порту, окрім державного портового оператора, функціонують приватні структури, які також надають послуги з перевалки вантажів. Ці організації, для провадження своєї діляьності використовують інфраструтуру філії АМПУ та Бердянського морського торговельного порту.

Як відомо, державне підприємтсво Бердянський порт останні два роки перебуває під жорстким тиском з боку різноманітних контролюючих органів. В результаті проведеного аудиту контрольно-ревізийним управлінням Міністерства інфраструктури, який тривав з 1-го липня по 31 серпня 2016-го року, серед, так званих, порушень, значиться відсутність стягнення плати за проїзд автотранспорту з вантажем, який надходить на адресу інших портоввих операторів, по території порту та його відстій. Окремі пункти аудиту юристи Бердянського порту продовжують оспарювати в судах, однак з метою унеможливлення виявлення аналогічних дорікань з боку контролюючих органів в майбутньому, адміністрація Бердянського порту здійснила спробу привести взаємовідносини з іншими портовими операторами, які використовують інфраструктуру БМТП, у відповідність до вимог Закону. Перспективу розв'язання конфліктної ситуації обговорили на засіданні Ради Бердянського порту.

- Ми розробили проект договору, згідно якого портові опереатори, які використовують інфраструктуру БМТП мають за це оплачувати державному підприємству. Однак в 2016-му році цей документ так і не було підписано. В 2017-му році ми знову пропонуємо привести взаємовідносини портових операторів у законне русло, - відзначив начальник відділу з комерційної діяльності та перспективного розвитку БМТП Сергій Онуфрієнко.

З Міністерства надходили дериктиви, щодо вирішення проблеми із застосуванням кардинальних заходів.

- Нам рекомендували перекрити проїзд по нашій території всім суб'єктам, які на безоплатній основі використовують портову інфраструктуру, - наголосив заступник директора БМТП Андрій Фіщенко.  

Участь в засіданні Ради порту взяли і керівники приватних портових операторів, які в результаті тривалої дискусії все ж визнали, що за використання інфраструктири БМТП державне підприємство має отримувати певну компенсацію. Позицію Бердянського порту підтримав і начальник Бердянської філії АМПУ Олександр Барчан.

В підсумки сторони прийняли рішення створити контактну робочу групу, яка розробить договір, здатний задовольнити інтереси всіх сторін. 19-го січня відбудеться наступне засідання Ради порту, на якому має бути затверджено договір про порядок використання обєктів портової інфраструктури.

{gallery}/17.01.17.{/gallery}

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX