Навигатор

В пошуках компромісу: БМТП продовжує захищати державні інтереси в правовідносинах з приватними операторами

В Бердянському порту, за ініціативи керівництва порту, тривають перемовини з приватними портовими операторами, які ведуть бізнес на портовських територіях, щодо приведення у відповідність до законодавства та вимог Міністерства інфраструктури використання території, яка закріплена за БМТП.

Бердянський морський торговельний порт пропонує бізнесменам укласти договір з державним підприємством по компенсації видатків, повязаних з ремонтом інфраструктурних обєктів. Впродовж тижня спеціально створена робоча група працювала над документом, який би задовольнив всі сторони. Однак, як виявилось під час чергової Ради порту, яка відбулась 19-го січня, компромісу поки що досягти не вдалось. Переконати бізнесменів спробував керівник БМТП Микола Ільїн.

Бердянський морський торговельний порт не ставить задачу збагатитись за ваш рахунок. Ми успішно працювали останній відрізок часу і отримали гарний прибуток, який максимально інвестували в підприємство. Всіма цими благами користуються всі, хто працює в порту. Я вас закликаю, це не дуже великі кошти, які ми пропонуємо оплачувати за використання наших територій. Зі свого боку обіцяю, що ці кошти будуть інвестовані в розвиток портової інфраструктури. Ми зробимо все можливе, щоб Бердянський порт був рівним Одеському чи Ільїчівському портам, - наголосив Микола Ільїн.

На жаль декілька ключових позицій по кінцевій вартості та принципам розрахунків поки що, залишаються неврегульованими. Однак, незважаючи на існуючі розбіжності, одним з найбільш позитивних досягнень керівництва Бердянського порту в цьому питанні стало визнання приватними опереаторами необхідності сплати компенсації за використання обєктів портової інфраструктури.

Вони за власні кошти утримують цю дорогу. Тобто платити необхідно, однак за розумною ціною - відзначає директор ТОВ “Нова Хортиця” Анатолій Подоплєлов. - Ми готові працювати за договірною вартістю на рівних для всіх умовах.

Ми почали працювати. За два дні ми зробили більше, ніж за останні попередні пів року. Ми визначили, чого прагнуть сторони, як пропонують рухатись. Тому я пропоную визначити якісь терміни і продовжити цю роботу, - наголосив заступник директора ТОВ “Аскет Шиппінг” Андрій Харченко

В рамках діючого законодавства, в умовах жорсткої конкуренції між приватними портовими операторами та державним підприємством, компенсація затрат по утриманню та реконструкції мереж портової інфраструктури БМТП, в кінцевому результаті буде взаємовигідною для всіх зацікавлених сторін.

 

Контакты

Контакти

e-mail: portinfo.news@gmail.com

Координати порту: 46°45?N, 36°46?Е

 

Копирайт

Копірайт

Передрук або часткове використання матеріалів дозволяється за умови

погодження з редакцією та наявністю активного гіперпосилання,

відкритого для індексування пошуковими системами.

BBEPX