Позицію "БМТП" озвучив головний диспетчер підприємства Юрій Задорожний.
В результаті неузгодженої установки обладнання, залізничну колію перекрито. 6 подач на добу ми маємо сюди прийняти - цього зараз немає. Подача ведеться на інші ваги в неповному обсязі. Наша позиція - прибрати обладнання і відкрити шлях сьогодні й зараз, щоб ми могли працювати, - наголосив Юрій Задорожний.
Представників приватної фірми, якій належать автомобільні ваги, під час ревізії не було. Однак, посадові особи Бердянської філії "АМПУ" спробували пояснити своє бачення проблеми і навіть доводили, що транспорт “Аскет Шипінгу” жодним чином не перетинає залізничну колію.
Ваги встановлені на території "АМПУ", - повідомив менеджер по залізнодорожним операціям БФ "АМПУ" Анатолій Новак. - Абсолютно жодного відношення до залізниці, обладання не має, оскільки ваги встановлені за межами габоритів найближчих споруд.
Спробу представити законність функціонування мобільного вагового обладнання, спеціаілсти "БМТП" нівелювали, продемонструвавши відео, на якому чітко видно, як залізничну колію, за допомогою саморобної конструкції, використовують для маневру вантажівки.
Проаналізувавши ситуацію начальник станції “Бердянськ” Юлія Михайлова тимчасово розблокувала рух по залізничній колії №17.
В підсумку, члени комісії прийняли акт огляду залізнодорожного шляху №17 і рекомендували:
- ТОВ “Аскет Шиппінг” призначити відповідальну особу за дотримання габариту при проведенні зважування на мобільних автовагах;
- відкрити залізничну колію №17. ТОВ “Аскет Шиппінг” протягом двох тижнів надати керівництву станції “Бердянськ” технологію роботи автовагів, узгоджену з ДП "БМТП" та Бердянською філією "АМПУ";
- ДП "БМТП" внести зміни в Інструкцію про порядок обслуговування та організації руху по шляхам про порядок проведення прийомно-здавальних операцій.
{gallery}/02.03.17.{/gallery}