Про це заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк, передає прес-служба Мінінфраструктури.
«Я просив би керівництво Міністерства аграрної політики створити координаційний центр з комунікацій з учасниками зернового ринку з перевезення зернових культур в порти або відразу на експорт. У свою чергу, «Укрзалізниця» аналогічно повинна створити свій координаційний центр з числа відповідальних осіб, взаємодіяти з усіма профільними службами в «Укрзалізниці», а також з координаційним центром МінАПК і профільним департаментом Міністерства інфраструктури », - зазначив Лавренюк під час наради за участю представників профільного департаменту Мінінфраструктури, ПАТ «Укрзалізниця» і МінАПК з актуальних питань транспортування зерна.
Він підкреслив, що нинішня кампанія з перевезення зерна повинна пройти в штатному режимі і закликав до ефективної взаємодії всіх причетних до цього процесу структур. За словами заступника міністра інфраструктури, координація зусиль профільних державних відомств і безпосередніх виробників і експортерів зернових культур дозволить оперативно і результативно вирішувати всі поточні проблеми, які виникають в ході доставки вантажів.
Крім того, Лавренюк звернув увагу присутніх на необхідність перевести більшу частину обсягів перевезень зерна на залізничний транспорт. На його думку, це сприятиме зменшенню випадків перевищення автотранспортом габаритно-вагових норм і, як наслідок, псування доріг.
В ході наради була обговорена також ситуація зі станом локомотивного і вагонного парків «Укрзалізниці» для забезпечення транспортування зернових.
«Ми повинні пройти нинішній сезон збору врожаю без шкоди для бізнесу, тому важливо, щоб всі структури ефективно взаємодіяли в цьому напрямку, координували зусилля і швидко вирішували нагальні питання з транспортування зерна», - зазначив Лавренюк.
Заступник міністра інфраструктури також доручив всім морським торговельним портам, через які здійснюються перевезення зерна, подати дані про свою переробну спроможность, а «Укрзалізниці» - надати інформацію про пропускну здатність припортових залізничних станцій, щоб врегулювати ситуацію із завантаженістю портів і залізниці й уникнути можливого простою зерновозів в чергах на під'їздах до портів.